Forumlar > Pardus > Yazılım > İnternet Tarayıcıları (Pardus 2011 Firefox Kapanma Sorunu)
gabriç kullanıcısının resmi

gabriç

Kayıt: 28/12/2009

Pardus 2011 Firefox Kapanma Sorunu

Firefox web tarayıcım, son pisi güncellemesinden sonra, yeni site açarken, kimi işlevlerini kullanırken (çerezler sil gibi...) kapanmaya başladı.

çökme hatası almıyorum; sadece kapanıyor; tıpkı çarpıya basıp kapatırmışım gibi.

bu konuda benzer sorun yaşayan yahut konu hakkında bilgisi olan varsa paylaşabilir mi?

Top
baDibere kullanıcısının resmi

baDibere

Kayıt: 14/10/2007

Re: Pardus 2011 Firefox Kapanma Sorunu

Böyle bir hataya hiç rastlamadım. Acaba tarayıcıyı komut satırından başlatıp, çökme sonrasında hatasına bakma imkanınız oldu mu?

Top
gabriç kullanıcısının resmi

gabriç

Kayıt: 28/12/2009

Re: Pardus 2011 Firefox Kapanma Sorunu

badibere, konsoldan firefox'u başlatıp kapanınca hata çıkacak mı, yoksa kapandıktan sonra hata çıktısı için komut girmem mi gerek?

Top
kuftikufti kullanıcısının resmi

kuftikufti

Kayıt: 13/08/2008

Re: Pardus 2011 Firefox Kapanma Sorunu

Konsola firefox yazarak FF'i başlatın ve konsolu kapatmadan FF'i normal kullanın. FF kapanırsa konsolda yazanlaraı buraya yapıştırın. Umarım bir hata çıktısı verir.

Top
gabriç kullanıcısının resmi

gabriç

Kayıt: 28/12/2009

Re: Pardus 2011 Firefox Kapanma Sorunu

FF'yi konsoldan başlattım; kapandığında şöyle bir çıktı vardı konsolda:

 $ firefox
(process:1612): GLib-CRITICAL **: g_slice_set_config: assertion `sys_page_size == 0' failed
/usr/lib/MozillaFirefox/firefox: symbol lookup error: /usr/lib/browser-plugins/libvlcplugin.so: undefined symbol: NPP_Initialize

ilk komut satırı, henüz firefox açılılrken çıktı. ikinci satır ise kapanma (çökme) gerçekleştiğinde çıktı.

Top
kuftikufti kullanıcısının resmi

kuftikufti

Kayıt: 13/08/2008

Re: Pardus 2011 Firefox Kapanma Sorunu

İlki bir uyarı, ikinci satırda hata belirtilmiş. vlc-firefox eklentisi yüklü mü? Yüklü ise kaldırıp dener misiniz?

Top
gabriç kullanıcısının resmi

gabriç

Kayıt: 28/12/2009

Re: Pardus 2011 Firefox Kapanma Sorunu

pisi'den vlc eklentisini kaldırıp, açtığımda her zaman firefoxu kapatan bir siteyle deneme yaptım; kapanmadı. oldu galiba. teşekkürler.

vlc eklentisi niçin böyle bir şey yapıyor, anlamadım. sadece bende mi oldu ne?

Top
kuftikufti kullanıcısının resmi

kuftikufti

Kayıt: 13/08/2008

Re: Pardus 2011 Firefox Kapanma Sorunu

VLC eklentisi bende de yüklü. Site adresini verirseniz bir bakarım.

Top
gabriç kullanıcısının resmi

gabriç

Kayıt: 28/12/2009

Re: Pardus 2011 Firefox Kapanma Sorunu

örneğin, şu siteyi açamıyordum: http://www.trt.net.tr/televizyon/sayfa/canli.aspx

deneyin, görelim.

ekleme: aha:) vlc eklentisini kaldırdık, şimdi trt yayını dinliyorum; ortada ne görüntü var ne bir şey. firefox bir yerden çalıyor ama nerden? :mrgreen: Ey Allah'ım... nasıl kapatacağım ben bunu?

Top
kuftikufti kullanıcısının resmi

kuftikufti

Kayıt: 13/08/2008

Re: Pardus 2011 Firefox Kapanma Sorunu

VLC eklentisi açıkken bende de aynı sorun oluyor. Eklenti yöneticisinden vlc-plugini etkisizleştirdiğim zaman sorun olmadı. Ancak sayfada sorun vardı sanırım, daha yeni girebildim çünkü.

Top
gabriç kullanıcısının resmi

gabriç

Kayıt: 28/12/2009

Re: Pardus 2011 Firefox Kapanma Sorunu

vlc eklentisi önemli mi? Yani, kaldırdık, etkisizleştirdik de, ne işe yarıyor bu eklenti?

Top