Forumlar > Pardus > Yazılım > İnternet Tarayıcıları (İnternet Tarayıcısı Güvenliği)
gabriç kullanıcısının resmi

gabriç

Kayıt: 28/12/2009

İnternet Tarayıcısı Güvenliği

Öİ son sayısında yer alan bir makaleye göre, yapılan çeşitli testlerle (birçoğundan bi şey anlamadım) önemli web tarayıcılarının güvenlik düzeyleri ölçülmüş. buna göre, en güvenli web tarayıcıları sırasıyla şöyle:

1) google chromium
2) mozilla firefox
3) opera

bu tarayıcılardan firefox ve chromiumun puan değerleri birbirlerine oldukça yakınken, üçüncü sırada yer alan operayla aralarında ciddi bir fark var. dolayısıyla, firefox ve chromium güvenli web tarayıcıları olarak tercih edilebilirken, en güvenlisi ise chromium olarak karşımıza çıkıyor.

açıkçası, chromiumdan bunu beklemiyordum. firefox açık ara önde gelir diye düşünmüştüm. şaşırdım. sizler ne düşünürsünüz?

chromium açık kaynak kodlu mu bu arada?

Top
gabriç kullanıcısının resmi

gabriç

Kayıt: 28/12/2009

Re: İnternet Tarayıcısı Güvenliği

arkadaşlar, yorumlarımıza hangi tarayıcıyı niçin tercih ettiğimizi de eklersek güzel bir çalışma çıkar ortaya.

Top
AnakinSkywalker kullanıcısının resmi

AnakinSkywalker

Kayıt: 24/04/2011

Re: İnternet Tarayıcısı Güvenliği

Google firmasına zerre güvenmediğim için firefox kullanıyorumama güvenli tarayıcı istiyorsanız bence Tarayıcınızı sanal makinede çalıştırın Smile

Top
baDibere kullanıcısının resmi

baDibere

Kayıt: 14/10/2007

Re: İnternet Tarayıcısı Güvenliği

Sevdiğimden ve rahat ettiğimden Firefox kullanıyorum.

Top
kuftikufti kullanıcısının resmi

kuftikufti

Kayıt: 13/08/2008

Re: İnternet Tarayıcısı Güvenliği

FF öldü, yaşasın FF. Laughing out loud
Eklenti zenginliği.

Top
gabriç kullanıcısının resmi

gabriç

Kayıt: 28/12/2009

Re: İnternet Tarayıcısı Güvenliği

yahu FF nin pardustaki görünümü çok kötü; normal halini özler oldum... Yine en güzel ve sade olanı chromium... Sırf bu sebeple tercihim olabilir...

görünüş de önemli ama... Oraya bakıyoruz saatlerce... Ayrıca FF de menülerin, yer imlerinin, adres satırının kapladığı alan çok fazla... Kapatsanız da olmuyor... Ekranı daraltıyor bu şekilde...

chromium iyi gibi...

kuftikufti, nedir bu sizi cezbeden eklentiler; merak ettim.Smile

Top
kuftikufti kullanıcısının resmi

kuftikufti

Kayıt: 13/08/2008

Re: İnternet Tarayıcısı Güvenliği

Kullandığım İndirme yöneticileri, güvenlik uygulamları. Ve "Persona"lar elbette. Smile
about:config kişiselleştirmesi. Geçmiş yönetiminin çok daha kolay olması.

Top
AnakinSkywalker kullanıcısının resmi

AnakinSkywalker

Kayıt: 24/04/2011

Re: İnternet Tarayıcısı Güvenliği

Bu arada FF kullananlara ff nin orta tuşunun işlevini windowsdaki gibi yapmak için hangi ayar gerekiyor?

Top
baDibere kullanıcısının resmi

baDibere

Kayıt: 14/10/2007

Re: İnternet Tarayıcısı Güvenliği

Windows'taki işlevi nedir?

Top
AnakinSkywalker kullanıcısının resmi

AnakinSkywalker

Kayıt: 24/04/2011

Re: İnternet Tarayıcısı Güvenliği

Kaydırma amaçlı kullanmak.
Bu arada özür dilerim açıklama yapmayı unutmuşum.
Sayfaları kaydırmak için orta tuşu kullanmaya o kadar çok alışmışım ki inanın Linux altında nette dolaşmaktan soğudum.
Pardus forumunda hiç alakasız bir konuda 3. parti bir yazılımla ilgili yardım isteme eşşekliğini gösterdiğim için ayrı ayrıntı vermeme salaklığını yaptığım için ayrı özür dilerim.

Top
baDibere kullanıcısının resmi

baDibere

Kayıt: 14/10/2007

Re: İnternet Tarayıcısı Güvenliği

AnakinSkywalker wrote:
Pardus forumunda hiç alakasız bir konuda 3. parti bir yazılımla ilgili yardım isteme eşşekliğini gösterdiğim için ayrı ayrıntı vermeme salaklığını yaptığım için ayrı özür dilerim.

Abartmayın Smile

Orta tuştaki kaydırma seçeneği Pardus'ta da var. En azından ben kullanıyorum. Orta tuş derken, tekerlekten bahsediyorum. Ona tıklayınca dediğiniz gibi kaydırgaç Smile çıkıyor. Yanlış mı anladım acaba...

Top