Özgürlük için Açılmıyor
Bir haftadır (daha öncesini bilemiyorum) ozgurlukicin.com açılmıyor yayından mı kaldırıldı site? Ne oldu bilgisi olan var mı?
- 1027 okunma
Bir haftadır (daha öncesini bilemiyorum) ozgurlukicin.com açılmıyor yayından mı kaldırıldı site? Ne oldu bilgisi olan var mı?

enki
Re: Özgürlük için Açılmıyor
.com diye bir yer yok. ozgurlukicin.org var boyle deneyin. .com Tubitakla beraber öldü.
berat01
Re: Özgürlük için Açılmıyor
org ile olani da su anda acilmiyor.
suvarice
Re: Özgürlük için Açılmıyor
Evet, açılmıyor hala, bir sorun mu var acaba?
baDibere
Re: Özgürlük için Açılmıyor
Alan adının kayıtlı olduğu şirket ile ilgili bir sorun var. Siteye giriş için http://213.238.162.2 adresini kullanabilirsiniz.
potifartr
Re: Özgürlük için Açılmıyor
Tübitakla beraber öldü derken, kardeşim tübitağa noldu bu arada
yoksa tubıtak oldu pardusta öldü 2012 sürümü falan cıkmayacakmı bittimi bu iş ? ne demek istedin 
evowinds
Re: Özgürlük için Açılmıyor
Pardus ULAKBİM e devredildi bende ilgilenen yöneticilerle tanışma fırsatı buldum dün. Oldukça ciddi proje olarak bakılıyor ve bir o kadar da bütçe ayrılmış durumda. İnşallah hayırlısı olur.
potifartr
Re: Özgürlük için Açılmıyor
Ulusal falan yazınca daha iyi olacağı kanısına vardım
İnşaAllah hayırlısı olsun.
KÜLTİGİN155
Re: Özgürlük için Açılmıyor
Bu Anka ne zaman gelecek, Deneme sürümü yayınlanacak mı? Çok yakında filan demeyin. Çok yakın olmadığını biliyoruz. Deneme Sürümünü yayınlayın da biz de iyi kötü kullanalım. Enki, Pantera, Tulliana ,kuftikufti,badibare ,nerdesiniz. Ya bi ön sürüm tarihi filan yok mu boşuna mı yeni pc topladık. 2013 yıl başı geldi çattı hala Anka çıkacak.Böle boş boş durmak olmuyor. Bir şeylerle uğraşmamız lazım. Her gün bir iki sayfa karıştırmakla da durulmuyor. Hiç yoktan deneyelim hataları bildirelim
mehmetnuri_ozturk
Re: Özgürlük için Açılmıyor
Yakında gelir 2013 sürümü github da yoğun çalışmalar var geliştiriciler boş durmuyor. Şöyle anlatayım durumu adamların cevap yazacak zamanı bile yok
potifartr
Re: Özgürlük için Açılmıyor
windowsdan pardusa geçeli 2 gün oldu. windowsta yaptıgım photoshop gibi resim bundaki programda yapamadım, oyunları ekran kartım iyi olmasına ragmen taktı, windowstaki world bundaki worlddan daha güzeldi bunlar en büyük eksiklikler bence bunları geliştirseler yeni sürüm çıkarasıya binlerce kişi pardusa geçer çoğu yönden hoşuma gitti bunlar gitmeyen bir kaç yönüydü... çok çalışsınlar tabi