Forumlar > Pardus-Linux.org > Pardus Gönüllüleri (Özgürlük için Açılmıyor)
karizmaxi kullanıcısının resmi

karizmaxi

Kayıt: 01/03/2011

Özgürlük için Açılmıyor

Bir haftadır (daha öncesini bilemiyorum) ozgurlukicin.com açılmıyor yayından mı kaldırıldı site? Ne oldu bilgisi olan var mı?

Top
enki kullanıcısının resmi

enki

Kayıt: 05/07/2005

Re: Özgürlük için Açılmıyor

.com diye bir yer yok. ozgurlukicin.org var boyle deneyin. .com Tubitakla beraber öldü.

Top
berat01 kullanıcısının resmi

berat01

Kayıt: 01/11/2011

Re: Özgürlük için Açılmıyor

org ile olani da su anda acilmiyor.

Top
suvarice kullanıcısının resmi

suvarice

Kayıt: 22/07/2012

Re: Özgürlük için Açılmıyor

berat01 wrote:
org ile olani da su anda acilmiyor.

Evet, açılmıyor hala, bir sorun mu var acaba?

Top
baDibere kullanıcısının resmi

baDibere

Kayıt: 14/10/2007

Re: Özgürlük için Açılmıyor

Alan adının kayıtlı olduğu şirket ile ilgili bir sorun var. Siteye giriş için http://213.238.162.2 adresini kullanabilirsiniz.

Top
potifartr kullanıcısının resmi

potifartr

Kayıt: 23/11/2012

Re: Özgürlük için Açılmıyor

enki wrote:
.com diye bir yer yok. ozgurlukicin.org var boyle deneyin. .com Tubitakla beraber öldü.

Tübitakla beraber öldü derken, kardeşim tübitağa noldu bu arada Smile yoksa tubıtak oldu pardusta öldü 2012 sürümü falan cıkmayacakmı bittimi bu iş ? ne demek istedin Smile

Top
evowinds kullanıcısının resmi

evowinds

Kayıt: 10/04/2009

Re: Özgürlük için Açılmıyor

Pardus ULAKBİM e devredildi bende ilgilenen yöneticilerle tanışma fırsatı buldum dün. Oldukça ciddi proje olarak bakılıyor ve bir o kadar da bütçe ayrılmış durumda. İnşallah hayırlısı olur.

Top
potifartr kullanıcısının resmi

potifartr

Kayıt: 23/11/2012

Re: Özgürlük için Açılmıyor

Ulusal falan yazınca daha iyi olacağı kanısına vardım Smile İnşaAllah hayırlısı olsun.

Top
KÜLTİGİN155 kullanıcısının resmi

KÜLTİGİN155

Kayıt: 02/11/2007

Re: Özgürlük için Açılmıyor

Bu Anka ne zaman gelecek, Deneme sürümü yayınlanacak mı? Çok yakında filan demeyin. Çok yakın olmadığını biliyoruz. Deneme Sürümünü yayınlayın da biz de iyi kötü kullanalım. Enki, Pantera, Tulliana ,kuftikufti,badibare ,nerdesiniz. Ya bi ön sürüm tarihi filan yok mu boşuna mı yeni pc topladık. 2013 yıl başı geldi çattı hala Anka çıkacak.Böle boş boş durmak olmuyor. Bir şeylerle uğraşmamız lazım. Her gün bir iki sayfa karıştırmakla da durulmuyor. Hiç yoktan deneyelim hataları bildirelim

Top
mehmetnuri_ozturk kullanıcısının resmi

mehmetnuri_ozturk

Kayıt: 07/10/2011

Re: Özgürlük için Açılmıyor

Yakında gelir 2013 sürümü github da yoğun çalışmalar var geliştiriciler boş durmuyor. Şöyle anlatayım durumu adamların cevap yazacak zamanı bile yok Smile

Top
potifartr kullanıcısının resmi

potifartr

Kayıt: 23/11/2012

Re: Özgürlük için Açılmıyor

windowsdan pardusa geçeli 2 gün oldu. windowsta yaptıgım photoshop gibi resim bundaki programda yapamadım, oyunları ekran kartım iyi olmasına ragmen taktı, windowstaki world bundaki worlddan daha güzeldi bunlar en büyük eksiklikler bence bunları geliştirseler yeni sürüm çıkarasıya binlerce kişi pardusa geçer çoğu yönden hoşuma gitti bunlar gitmeyen bir kaç yönüydü... çok çalışsınlar tabi Smile

Top