Pardus-Linux.Org - Comments for "İnternet Tarayıcısı Güvenliği"
http://www.pardus-linux.org/forum/internet-taray%C4%B1c%C4%B1s%C4%B1-g%C3%BCvenli%C4%9Fi
Comments for "İnternet Tarayıcısı Güvenliği"trRe: İnternet Tarayıcısı Güvenliği
http://www.pardus-linux.org/forum/internet-taray%C4%B1c%C4%B1s%C4%B1-g%C3%BCvenli%C4%9Fi#comment-134462
<p>"Tercihler"de bulunan Gelişmiş sekmesindeki "Otomatik Kaydırma" seçeneği bununla ilgili olabilir.</p>
Thu, 09 Jun 2011 10:39:40 +0000baDiberecomment 134462 at http://www.pardus-linux.orgRe: İnternet Tarayıcısı Güvenliği
http://www.pardus-linux.org/forum/internet-taray%C4%B1c%C4%B1s%C4%B1-g%C3%BCvenli%C4%9Fi#comment-134461
<p>Ben de doğru anladımsa,<br />
All in one gestures eklentisini yükleyin,varsayılan orta tekerlek özelliği kaydırma,ayrıca ayarlamanıza gerek yok.</p>
Thu, 09 Jun 2011 10:35:15 +0000Aguila Negracomment 134461 at http://www.pardus-linux.orgRe: İnternet Tarayıcısı Güvenliği
http://www.pardus-linux.org/forum/internet-taray%C4%B1c%C4%B1s%C4%B1-g%C3%BCvenli%C4%9Fi#comment-134460
<p>
<div class="bb-quote"><b>baDibere wrote:</b><br />
<blockquote class="bb-quote-body">
<div class="bb-quote"><b>AnakinSkywalker wrote:</b><br />
<blockquote class="bb-quote-body">
Pardus forumunda hiç alakasız bir konuda 3. parti bir yazılımla ilgili yardım isteme eşşekliğini gösterdiğim için ayrı ayrıntı vermeme salaklığını yaptığım için ayrı özür dilerim.</p></blockquote>
</div>
</blockquote>
</div>
</p>
<p>Abartmayın <img src="/sites/all/modules/smileys/packs/Roving/smile.png" title="Smile" alt="Smile" class="smiley-content"/></p>
<p>Orta tuştaki kaydırma seçeneği Pardus'ta da var. En azından ben kullanıyorum. Orta tuş derken, tekerlekten bahsediyorum. Ona tıklayınca dediğiniz gibi kaydırgaç <img src="/sites/all/modules/smileys/packs/Roving/smile.png" title="Smile" alt="Smile" class="smiley-content"/> çıkıyor. Yanlış mı anladım acaba...<br />
Doğru anladınız ama o ayar nereden yapılıyor ?<br />
(pardus da kullanmadığım ortaya çıktı kessin dayak yirim <img src="/sites/all/modules/smileys/packs/Roving/smile.png" title="Smile" alt="Smile" class="smiley-content"/> )</p>
Thu, 09 Jun 2011 10:30:35 +0000AnakinSkywalkercomment 134460 at http://www.pardus-linux.orgRe: İnternet Tarayıcısı Güvenliği
http://www.pardus-linux.org/forum/internet-taray%C4%B1c%C4%B1s%C4%B1-g%C3%BCvenli%C4%9Fi#comment-134459
<p>
<div class="bb-quote"><b>AnakinSkywalker wrote:</b><br />
<blockquote class="bb-quote-body">
Pardus forumunda hiç alakasız bir konuda 3. parti bir yazılımla ilgili yardım isteme eşşekliğini gösterdiğim için ayrı ayrıntı vermeme salaklığını yaptığım için ayrı özür dilerim.</p></blockquote>
</div>
</p>
<p>Abartmayın <img src="/sites/all/modules/smileys/packs/Roving/smile.png" title="Smile" alt="Smile" class="smiley-content"/></p>
<p>Orta tuştaki kaydırma seçeneği Pardus'ta da var. En azından ben kullanıyorum. Orta tuş derken, tekerlekten bahsediyorum. Ona tıklayınca dediğiniz gibi kaydırgaç <img src="/sites/all/modules/smileys/packs/Roving/smile.png" title="Smile" alt="Smile" class="smiley-content"/> çıkıyor. Yanlış mı anladım acaba...</p>
Thu, 09 Jun 2011 09:46:43 +0000baDiberecomment 134459 at http://www.pardus-linux.orgRe: İnternet Tarayıcısı Güvenliği
http://www.pardus-linux.org/forum/internet-taray%C4%B1c%C4%B1s%C4%B1-g%C3%BCvenli%C4%9Fi#comment-134458
<p>Kaydırma amaçlı kullanmak.<br />
Bu arada özür dilerim açıklama yapmayı unutmuşum.<br />
Sayfaları kaydırmak için orta tuşu kullanmaya o kadar çok alışmışım ki inanın Linux altında nette dolaşmaktan soğudum.<br />
Pardus forumunda hiç alakasız bir konuda 3. parti bir yazılımla ilgili yardım isteme eşşekliğini gösterdiğim için ayrı ayrıntı vermeme salaklığını yaptığım için ayrı özür dilerim.</p>
Thu, 09 Jun 2011 09:38:21 +0000AnakinSkywalkercomment 134458 at http://www.pardus-linux.orgRe: İnternet Tarayıcısı Güvenliği
http://www.pardus-linux.org/forum/internet-taray%C4%B1c%C4%B1s%C4%B1-g%C3%BCvenli%C4%9Fi#comment-134456
<p>Windows'taki işlevi nedir?</p>
Thu, 09 Jun 2011 09:22:41 +0000baDiberecomment 134456 at http://www.pardus-linux.orgRe: İnternet Tarayıcısı Güvenliği
http://www.pardus-linux.org/forum/internet-taray%C4%B1c%C4%B1s%C4%B1-g%C3%BCvenli%C4%9Fi#comment-134455
<p>Bu arada FF kullananlara ff nin orta tuşunun işlevini windowsdaki gibi yapmak için hangi ayar gerekiyor?</p>
Thu, 09 Jun 2011 09:15:49 +0000AnakinSkywalkercomment 134455 at http://www.pardus-linux.orgRe: İnternet Tarayıcısı Güvenliği
http://www.pardus-linux.org/forum/internet-taray%C4%B1c%C4%B1s%C4%B1-g%C3%BCvenli%C4%9Fi#comment-134454
<p>Kullandığım İndirme yöneticileri, güvenlik uygulamları. Ve "Persona"lar elbette. <img src="/sites/all/modules/smileys/packs/Roving/smile.png" title="Smile" alt="Smile" class="smiley-content"/><br />
about:config kişiselleştirmesi. Geçmiş yönetiminin çok daha kolay olması.</p>
Thu, 09 Jun 2011 04:54:57 +0000kuftikufticomment 134454 at http://www.pardus-linux.orgRe: İnternet Tarayıcısı Güvenliği
http://www.pardus-linux.org/forum/internet-taray%C4%B1c%C4%B1s%C4%B1-g%C3%BCvenli%C4%9Fi#comment-134453
<p>yahu FF nin pardustaki görünümü çok kötü; normal halini özler oldum... Yine en güzel ve sade olanı chromium... Sırf bu sebeple tercihim olabilir...</p>
<p>görünüş de önemli ama... Oraya bakıyoruz saatlerce... Ayrıca FF de menülerin, yer imlerinin, adres satırının kapladığı alan çok fazla... Kapatsanız da olmuyor... Ekranı daraltıyor bu şekilde... </p>
<p>chromium iyi gibi... </p>
<p>kuftikufti, nedir bu sizi cezbeden eklentiler; merak ettim.<img src="/sites/all/modules/smileys/packs/Roving/smile.png" title="Smile" alt="Smile" class="smiley-content"/></p>
Wed, 08 Jun 2011 22:30:42 +0000gabriçcomment 134453 at http://www.pardus-linux.orgRe: İnternet Tarayıcısı Güvenliği
http://www.pardus-linux.org/forum/internet-taray%C4%B1c%C4%B1s%C4%B1-g%C3%BCvenli%C4%9Fi#comment-134452
<p>FF öldü, yaşasın FF. <img src="/sites/all/modules/smileys/packs/Roving/lol.png" title="Laughing out loud" alt="Laughing out loud" class="smiley-content"/> <br />
Eklenti zenginliği.</p>
Wed, 08 Jun 2011 19:41:23 +0000kuftikufticomment 134452 at http://www.pardus-linux.org