Forumda avatar olarak eski plo daki tuxlar da yeniden yerini alsa iyi olurdu.
listeye alındı.
Eski forumdakilerin hepsi alınmadı. Şu anda birtakım avatarlar seçilebilir durumda. Hepsi LGPL lisanslı. Eski forumdakiler CC BY-NC-SA ile lisanslıydı.
baDibere
Re: 1. istek
listeye alındı.
baDibere
Re: 1. istek
Eski forumdakilerin hepsi alınmadı. Şu anda birtakım avatarlar seçilebilir durumda. Hepsi LGPL lisanslı. Eski forumdakiler CC BY-NC-SA ile lisanslıydı.