yones kullanıcısının resmi

yones

Kayıt: 10/04/2011
WWW

1. istek

Forumda avatar olarak eski plo daki tuxlar da yeniden yerini alsa iyi olurdu.

 
Top
baDibere kullanıcısının resmi

baDibere

Kayıt: 14/10/2007
WWW

Re: 1. istek

listeye alındı.

Top
baDibere kullanıcısının resmi

baDibere

Kayıt: 14/10/2007
WWW

Re: 1. istek

Eski forumdakilerin hepsi alınmadı. Şu anda birtakım avatarlar seçilebilir durumda. Hepsi LGPL lisanslı. Eski forumdakiler CC BY-NC-SA ile lisanslıydı.

Top