Pardus-Linux.Org - Comments for "pardusu kaldirirken hata yaptim galiba yardimci olurmusunuz" http://www.pardus-linux.org/forum/kurulum-%C3%B6ncesi/pardusu-kaldirirken-hata-yaptim-galiba-yardimci-olurmusunuz-0 Comments for "pardusu kaldirirken hata yaptim galiba yardimci olurmusunuz"trCevap: pardusu kaldirirken hata yaptim galiba yardimci ... http://www.pardus-linux.org/forum/kurulum-%C3%B6ncesi/pardusu-kaldirirken-hata-yaptim-galiba-yardimci-olurmusunuz-0#comment-144858 <p> pardus 2013 marcini alpha 64 bit iso indirip dbd ye yazıp kurdum<br /> ilk önce aslında sizin dediginiz gibi dvd yi çıkarınca biosa dokunmadn devam ettim yukarıdaki uyarılarla karsılasınca ilk uyarıyı google dan çevirdim önyükleme aygıtı bulamadı gibi bişey cevirdi ondan sonra biostan harddiski öne aldım kurulum tamamlandı dedi ama 2011 gibi kaptan menüsü gelmedi root ismi şifresi oluşturmadı direk yeniden başlattı birde kurulumlara baslamadan önce anakartımı sitesinden biosu mu güncellemişttim </p> Sun, 14 Apr 2013 09:00:07 +0000daphniscomment 144858 at http://www.pardus-linux.orgCevap: pardusu kaldirirken hata yaptim galiba yardimci ... http://www.pardus-linux.org/forum/kurulum-%C3%B6ncesi/pardusu-kaldirirken-hata-yaptim-galiba-yardimci-olurmusunuz-0#comment-144856 <p> dvd yi çıkardıkdan sonra biosla oynamasa idiniz.</p> <p>Ne yaptınız anlamadım ama kurulum yaptıgınız bootable bölümü bulmamamış alet.</p> <p>2013 derken ne kurdunuz pardus adında merak ediyorum. </p> Sat, 13 Apr 2013 19:51:31 +0000enkicomment 144856 at http://www.pardus-linux.orgCevap: pardusu kaldirirken hata yaptim galiba yardimci ... http://www.pardus-linux.org/forum/kurulum-%C3%B6ncesi/pardusu-kaldirirken-hata-yaptim-galiba-yardimci-olurmusunuz-0#comment-144855 <p> iyi aksamlar soylediginiz gibi formatatma işlemine önce win 7 sonra pardus 2013 kurdum kurulum başarıyla tamamlandı diye uyarı aldım bilgisayar kendini yeniden baslatırken dvd mi cıkarıp boot menuden harddiski öne aldım sonra grup ekrana geldi<br /> pardus linux gnu<br /> advancedfor pardus linux gnu<br /> win 7<br /> diye 3 secenek çıktı<br /> ilk iki secenektede soyle bir hata veriyor<br /> --> could not find boot device<br /> Reboot with initrams=shell(noprobe) to further debug the issue<br /> hatalarını aldım linux pardus konusunda acemi oldugumdan bunu hata ayıklama kodu olarak girmedim kendi hatam yanlışım olarak gördüm (tahmin ediyorum ) yardım ederseniz sevinirim mandosoftta bakınca pardusumu ozledim </p> Sat, 13 Apr 2013 17:00:24 +0000daphniscomment 144855 at http://www.pardus-linux.orgCevap: pardusu kaldirirken hata yaptim galiba yardimci ... http://www.pardus-linux.org/forum/kurulum-%C3%B6ncesi/pardusu-kaldirirken-hata-yaptim-galiba-yardimci-olurmusunuz-0#comment-144854 <p> 2 hdd değil 2 bölüm . sanırım format türleri farklı. format cekerseniz yada qparted da bicimlendirirseniz sorununuz çözülür.</p> <p>win7 veya başka bir mandasoft un grubu yerine pardus un grubunu kullanırsanız daha başarılı olur. </p> Fri, 12 Apr 2013 08:35:04 +0000enkicomment 144854 at http://www.pardus-linux.org